الثلاثاء، 13 ديسمبر 2011

هو و هي و المنتدى

هو و هي و المنتدي

( 1 )
هو : ألوووو حبيبتي ايه رأيك نخرج النهاردة ,, نروح الشاطىء و نتفسح
هي : طيب استني آخد إذن ساعتين من المنتدى
هو : ساعتين بس ؟!!!
هي : أنت عارف مقدرش أغيب عن المنتدى كتير ,, ده يخرب من غيري
هو : طيب سيبك من المنتدى و قوليلي .. البحر بيفكرك بأيه ؟
هي : بيفكرني بموضوع مرعب قريته في المنتدى عن أسماك القرش
هو : أنتِ مش كنتِ بتقوليلي أن البحر بيفكرني بلون عينيك
هي : الكلام ده قبل ما أدخل المنتدى ,, دلوقت مش بشوف عينيك أصلا .

( 2 )

هو : شايفة القمر يا نور القمر
هي : طبعا شايفاه ,, تصدق فكرني بقصيدة قريتها في المنتدى لشاعر الحب و العواصف
هو : قوليلي بسرعة القصيدة بتقول ايه

هي : القصيدة بتقول :

حبيبي ساكن ع القمر ... و أنا ساكن في السحاب
قلت له قرب يا قمر ... قاللى أسكت يا هباب
عاتبته على الهجر ... أداني بالقبقاب

هو : آآآه يا ضغطي اللي بيرتفع و حيوصل القمر

( 3 )

هو : تعرفي أن منظر الموج بيفكرني بتموجات شعرك الحرير
هي : أنا كمان بيفكرني بعضوه أسمها ( همس الأمواج ) دي جنون الأمواج ,, صداع الأمواج .. مش ممكن تكون همس أبدا مفيش عندك طريقة تخلصني منها
هو : طيب أنا حافظ أغنية رومانسية تحبي أسمعها لك
هي : ايه ده أنت تعرف حافظ مشرف المنتدى
هو : لالالالالالا كدة كتير قووووي قوى
هي : طيب أستنى أقولك قصيدتي اللي حنزلها المنتدى و حيكون لك السبق أنك تسمعها مني أبسط يا عم و عيش الرومانسية على أصولها :

( 4 )

هو: ايه ده هو أنتِ شاعرة و أنا معرفش و ده من أمتى
هى: الحقيقة أنا كمان مش عارفة بس هما اكتشفوا مواهبي و فجروها في وش الأعضاء اللى لسه بيتعالجوا لحد دلوقت من شظايا التفجير المفاجىء ..
ربنا يشفيهم ... قول آمين
هو: طيب يلا قوليلي حاجة تفتح النفس خليني أنسى الليلة السودة دي
هى : يلا أسمع و اتبسط و عيش الرومانسية

الحب أنت يا معذبني
و النظرة من عينيك ترعبني
تمشي كأهطلٌ على طرقاتي
و تضربني بالطوب و تجرحني
ألم يأن لك أن تتعقل ؟؟
لأنك مجنون و تفزعني

هو : ياعيني على الشعر الرومانسي ... بقولك ايه
هي : نعم يا روحي
هو : أنتِ طالق طالق طالق
هي : أهىء أهى أهىء بس أحنا لسه متجوزناش
هو : خللى المنتدى ينفعك
هي : رايح فين يا متهور أنا كنت لسه حقولك قصة الأشرار لكاتبة الأحزان
هو : يُمهل و لا يهمل
هي : طيب أرجع و أنا أقولك قصيدة البؤساء لشاعر النكد
هو : ربنا ع الظالم و المفتري
هي : هو طفش ليه بس دنا لقطة و معايا أربع أوسمة من المنتدى

و الله اروح اعمل له ضبط و احضار من محكمة المنتدى

( تمت )

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق