الثلاثاء، 20 ديسمبر 2011

تهديد بالخلع

قالت له و ملامح الأسى على وجهها ,, و دموعها الغزيرة تنساب كنهر على خدها الوردي ,,
.. مش قادرة أتحمل أكثر ,, أنا بموت كل يوم و أنت جنبي بتشخر ,,
عملت كل اللى أقدر عليه ,, اتحملت كتير كتير ,,
سديت أنفك بملايات السرير
ركبت لبقك فلاتر
رميت عليك المرتبة الأسمنت ,, اللى عملتها مخصوص عشانك يا حبيبي
و قلت يمكن يمكن ,, ربنا يريحني منك ,, لكن واضح ان ربنا كان بيعاقبني ,, كانت فين عنيا و أنا بقوم بالعملية الفدائية دي
و كل ده عشان أعاند مع سوسو بعد ما أتراهنا عليك ,, مين تقدر توقعك الأول ,,
و بابا وافق عليك عشان يرتاح مني ,, أهىء أهىء
ماشي يا بابا ,, انا كمان رديتها لك و قلت لماما على جوازتك من أرملة صاحبك
سامحيني يا حبيبي ,, يا تطلقني بهدوووووء يا أخلعك بالذوووووق
أنا من يوم ما اتجوزتك من عشر أيام ,, مش عارفة أنااااااام
اظن كفاية أني اتحملتك كل دة ,, و كنت نعم الزوجة الصابرة على البلاء
فين الكوفرته أمسح نهر دموعي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق